سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف های قشنگ

روبات.......ازدواج!!!!!!!!!!!!!!!!

 گزارش شیعه آنلاین، "مارتین" در این باره می گوید: من پیشتر با زنی ازدواج کرده بودم و دارای یک بچه بودم اما دیگر از زندگی کردن با زنان خسته و از وی جدا شدم. اکنون برای درآمدن از تنهایی قصد دارم با یک روبات ازدواج کنم اما آنان (مقامات دادگاه) به من این اجازه را نمی دهند.

 


این درحالیست که از سوی دیگر زنی در هلند به نام "بامیلا" اعلام کرد که به دلیل اینکه تاکنون ازدواج نکرده، اکنون سالهاست که با روبات روابط جنسی دارد و زندگی در کنار آنرا دوست دارد و احساس خوشبختی می کند.

 

بامیلا" در ادامه افزود: به زنانی که دوست ندارند با مردان ازدواج کنند، توصیه می کنم با روبات ازدواج کنند زیرا می تواند به خوبی احساسات زنان را درک کند.

 


 

در همین راستا "یمون فان فال" صاحب یکی از فروشگاههای روبات فروشی در هلند می گوید: سالهاست که بسیاری از هلندی ها که دوست ندارند با انسان دیگری زندگی کنند، روبات را برای زندگی مشترک خود انتخاب می کنند زیرا زندگی با روبات به هیچ وجه مشکلاتی را در پی ندارد.

 

 

نظر من:

به نظر من کار درستی نیست...ولی برای کسانی که به قول خودشون با عشق ازدواج میکنن و بعداز مدتی زندگی مشترک از هم سیر میشن و احساس شکست میکنن به نظر من اون هوس بوده که زندگی رو باهاش شروع کردن نه عشق...پس برای بعضی ها که فرق عشق و هوس رو بدونن و بفهمن خوبه...البته برای مدتی...نه همیشه...


[ چهارشنبه 88/4/24 ] [ 1:13 صبح ] [ *ماه بانو* ] [ نظر ]